Stranice NLB Komercijalne banke koriste kolačiće.
Prihvatanjem opcije „Slažem se sa svim kolačićima“ pomažete nam da vam obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
U slučaju da želite da sami podesite kolačiće, kliknite na „podešavanja“. Politiku privatnosti možete pročitati ovde.
13.11.2017.
Komercijalna banka beleži jednu od najboljih poslovnih godina, što visoka likvidnost, kapitalizovanost, rast poslovne aktivnosti i ostvarena dobit, nedvosmisleno potvrđuju.
Komercijalna banka ističe da deli stav Narodne banke Srbije da odgovorno postupanje mora biti zadatak svih – od NBS, preko drugih državnih organa i institucija, i posebno medija i da „aktuelizovanje informacija iz prošlosti koje nemaju povod u sadašnjim dešavanjima može da dovede u pitanje poverenje u stabilnost čitavog finansijskog sistema. Samim tim nepotpune i neprecizne, a posebno neproverene i paušalne informacije štete svima“.
Komercijalna banka kao jedan od lidera srpskog bankarskog tržišta ističe:
- da je u ovoj godini ostvarila rekordan poslovni rezultat – za prvih 9 meseci ostvarila je dobit od
48 miliona evra, što je znatno više u odnosu na plan,
- da je dugogodišnji lider po visini devizne štednje sa ukupno 1,6 milijardi evra, što govori o
poverenju građana Srbije u Komecijalnu banku,
- da ima više od milion klijenata,
- da je po visini aktive druga banka na domaćem tržištu i
- da zauzima oko 12 odsto bankarskog tržišta u Srbiji.
Sve to govori o veoma stabilnom i uspešnom poslovanju Komercijalne banke u 2017. godini, što je potvrdila i Narodna banka Srbije, a to je zasluga pre svega, zaposlenih u banci.
Zakonitost u radu je jedan od osnovnih postulata u poslovanju Komercijalne banke, i u tom smislu Banka uvek stoji na raspolaganju nadležnim državnim organima za svaki oblik saradnje u obavljanju poslova kontrole i nadzora poslovanja.