Sigurno
poslovanje
Inovativna beskontaktna tehnologija
Upotrebom najsavremenije NFC (Near Field Communication) tehnologije, Visa Business kreditna kartica omogućava jednostavno i brzo beskontaktno plaćanje prislanjanjem kartice uz POS uređaj.
Vaša kartica ostaje uz vas tokom celog procesa, bez potrebe da je predate prodavcu, što osigurava brzu i sigurnu transakciju.
Prednosti beskontaktnog plaćanja
Beskontaktno plaćanje se vrši bez unosa PIN-a za iznose do 4.000 dinara.
Savremena tehnologija sprečava višestruko plaćanje iste kupovine čak i ako više puta prislonite karticu. Ako POS uređaj nema beskontaktnu tehnologiju, kupovinu obavljate klasično uz unos PIN-a.
Limit za korišćenje Visa business kartica
Osiguravač: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o.
Ugovarač osiguranja (lice koje plaća premiju osiguranja): NLB Komercijalna banka AD Beograd
Osiguranik: korisnik Visa Business platne kartice
Osnovne karakteristike osiguravajućeg pokrića
Osiguranje je obezbeđeno u slučaju hitne i medicinski opravdane zdravstvene pomoći pružene u inostranstvu, da bi se izbeglo dovođenje osiguranika u životnu opasnost odnosno do trajnog i značajnog oštećenja njegovog zdravlja, usled iznenadne bolesti ili povrede (hitan slučaj). Bolest ili povreda mora biti dijagnostifikovana od strane ovlašćenog lekara kao iznenadno i neočekivano oboljenje, infektivna bolest, organski poremećaj ili povreda koja je prvi put nastala u inostranstvu, u toku ugovorenog perioda osiguranja i za koje je medicinski opravdana hitna zdravstvena pomoć
Tip osiguravajućeg pokrića | Osnovno osiguravajuće pokriće sa uključenim sportskim rizikom (rekreativno bavljenje sportom) Osnovno pokriće obuhvata:
|
Teritorija pokrića | Evropa uključujući i celokupnu teritoriju Turske i Rusije |
Svrha putovanja | Individualna turistička i poslovna putovanja koja ne predstavljaju privremeni rad u inostranstvu |
Visina maksimalnog pokrića | 30.000 EUR (navedeni limit važi i za sportski rizik) |
Važenje osiguranja | 3 godine + maksimalno 1 dodatni mesec (u skladu sa rokom važnosti Visa Business kartice) |
Trajanje pokrića | 60 dana u toku godišnjeg perioda osiguranja, multi odnosno za više ulazaka i izlazaka |
Učešće u šteti (franšiza) | Bez učešća u šteti od strane korisnika platne kartice |
|
Postupanje u slučaju neželjenog događaja
Zaštita korisnika usluga osiguranja
U slučaju da osiguranik nije zadovoljan pruženom uslugom, može podneti prigovor Osiguravaču na sledeći način: