Pređi na sadržaj

Visa Business

Jednostavna i sigurna rešenja za vaša plaćanja

Sigurno

poslovanje

Visa Secure Program
Beskontaktno plaćanje
Beskamatno korišćenje kartice

Inovativna beskontaktna tehnologija

Upotrebom najsavremenije NFC (Near Field Communication) tehnologije, Visa Business kreditna kartica omogućava jednostavno i brzo beskontaktno plaćanje prislanjanjem kartice uz POS uređaj.

Vaša kartica ostaje uz vas tokom celog procesa, bez potrebe da je predate prodavcu, što osigurava brzu i sigurnu transakciju.

Prednosti beskontaktnog plaćanja

Beskontaktno plaćanje se vrši bez unosa PIN-a za iznose do 4.000 dinara.

Savremena tehnologija sprečava višestruko plaćanje iste kupovine čak i ako više puta prislonite karticu. Ako POS uređaj nema beskontaktnu tehnologiju, kupovinu obavljate klasično uz unos PIN-a.

Pregled reprezentativnih primera i tarifa
Pažnja, pozajmljivanje novca košta. Upoznajte se sa svim detaljima ponude.
pdf
141 KB
Reprezentativni primer – Visa Business kartica sa odloženim plaćanjem
pdf
315 KB
Pregled tarifa naknada koje se primenjuju u poslovima Banke sa platnim karticama od 03.02.2025.

Limit za korišćenje Visa business kartica

Odobravanje dugoročnog limita za korišćenje Visa Business kartica bonitetnim klijentima
Kartica funkcioniše po principu odloženog plaćanja.
Korisnici Visa Business kartice dobijaju putničko-zdravstveno osiguranje od Kompanije Dunav osiguranje, koje pokriva Evropu, uključujući Rusiju i Tursku
Putničko zdravstveno osiguranje

Osiguravač: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o.

Ugovarač osiguranja (lice koje plaća premiju osiguranja): NLB Komercijalna banka AD Beograd

Osiguranik: korisnik Visa Business platne kartice

 

Osnovne karakteristike osiguravajućeg pokrića

Osiguranje je obezbeđeno u slučaju hitne i medicinski opravdane zdravstvene pomoći pružene u inostranstvu, da bi se izbeglo dovođenje osiguranika u životnu opasnost odnosno do trajnog i značajnog oštećenja njegovog zdravlja, usled iznenadne bolesti ili povrede (hitan slučaj). Bolest ili povreda mora biti dijagnostifikovana od strane ovlašćenog lekara kao iznenadno i neočekivano oboljenje, infektivna bolest, organski poremećaj ili povreda koja je prvi put nastala u inostranstvu, u toku ugovorenog perioda osiguranja i za koje je medicinski opravdana hitna zdravstvena pomoć

 

Tip osiguravajućeg pokrića

Osnovno osiguravajuće pokriće sa uključenim sportskim rizikom (rekreativno bavljenje sportom)

Osnovno pokriće obuhvata:

  1. Usluge neophodne pomoći (asistencije) koje se odnose na organizaciju lečenja osiguranika
  2. Mere hitne medicinske pomoći sa uključenim stomatološkim lečenjem do podlimita od 150 EUR
  3. Prevoz do zdravstvene ustanove ili zemlje prebivališta do podlimita od 5.000 EUR
  4. Usluge putne i pravne asistencije

Teritorija pokrića

Evropa uključujući i celokupnu teritoriju Turske i Rusije

Svrha putovanja

Individualna turistička i poslovna putovanja koja ne predstavljaju privremeni rad u inostranstvu 

Visina maksimalnog pokrića

30.000 EUR (navedeni limit važi i za sportski rizik)

Važenje osiguranja

3 godine + maksimalno 1 dodatni mesec (u skladu sa rokom važnosti Visa Business kartice) 

Trajanje pokrića

60 dana u toku godišnjeg perioda osiguranja, multi odnosno za više ulazaka i izlazaka

Učešće u šteti (franšiza)

Bez učešća u šteti od strane korisnika platne kartice

 

 

 

Postupanje u slučaju neželjenog događaja

  • Osiguranik je u obavezi da odmah pozove Kontakt centar koji je dostupan 24/7 na telefon +381 11 3636 940 te pruži neophodne podatke (ime, prezime, trenutnu adresu, broj telefona, opis događaja, broj Potvrde o putničko zdravstvenom osiguranju koja mu je uručena od strane Banke kao Ugovarača osiguranja)
  • Osiguranik je u obavezi da prati sva uputstva data od predstavnika Kontakt centra
  • Troškove ambulantnog lečenja i kupovine lekova do 50 EUR plaća sam osiguranik, te kako nema franšize iste će nadoknaditi Osiguravač po povratku osiguranika u zemlju prebivališta uz priložene originalne račune. Izuzetno, ako osiguranik nije u mogućnosti da plati troškove do 50 EUR, plaćanje vrši Osiguravač preko asistentske kompanije sa kojom sprovodi ovu vrstu osiguranja.

 

Zaštita korisnika usluga osiguranja

U slučaju da osiguranik nije zadovoljan pruženom uslugom, može podneti prigovor Osiguravaču na sledeći način:

  • popunjavanjem obrasca na internet stranici www.dunav.com
  • putem e-mail-a: prigovor@dunav.com;
  • poštom na adresu: Kompanija Dunav osiguranje a.d.o., Makedonska 4, 11000 Beograd