Pređi na sadržaj

BizKlik mToken

Važna bezbednosna unapređenja u eBizKlik digitalnom servisu – uvođenje mTokena

Kako bismo dodatno unapredili bezbednost svojih digitalnih servisa, a u skladu sa smernicama Narodne banke Srbije, obaveštavamo vas da menjamo način prijave i autorizacije plaćanja u NLB eBizKlik aplikaciji:

Prijava u NLB eBizKlik
Umesto dosadašnje lozinke, uz korisničko ime biće potrebno da se unese mOTP kod za prijavu.
Autorizacija transakcija
Umesto dosadašnjeg SMS OTP koda, koristiće se mOTP kod za potpisivanje naloga.

Navedene mOTP kod kodove moći ćete da generišete u NLB mBizKlik mobilnoj aplikaciji putem opcije mToken dostupne na stranici za prijavu u istoj.

Šta je potrebno?

NLB mBizKlik aplikacija (dostupna u Google Play, AppStore i Huawei AppGallery prodavnicama), koju možete samostalno da aktivirate putem NLB eBizKlik servisa, prema uputstvu iz priloga.
Aktivan internet na mobilnom uređaju.

Korisnička uputstva

 Korisnička uputstva će vam pomoći da lakše savladate korake za samostalnu aktivaciju mobilne aplikacije kao i korake za korišćenje mToken usluge.

Aktivacijom NLB mBizKlik aplikacije, pored opcije generisanja mOTP kodova, imate iste pogodnosti kao i preko NLB eBizKlik-a uz dodatnu mogućnost instant plaćanja skeniranjem NBS IPS QR koda

Napomena

Do 15. decembra, biće vam dostupna tri načina za prijavu na NLB eBizKlik servis:

·       Korisničko ime/Lozinka

·       Korisničko ime/mOTP kod za prijavu (preduslov aktivan mBizKlik)

·       Sertifikat/Lozinka

Opcije Korisničko ime/Lozinka za prijavu i SMS OTP za autorizaciju plaćanja, nakon 15. decembra više neće biti dostupni.

Preporučujemo da već sada proverite da li vam je NLB mBizKlik mobilna aplikacija aktivna i ukoliko nije, možete da je aktivirate putem NLB eBizKlik servisa. 

Zašto mToken?

Veća bezbednost – ne zavisi od SMS poruka koje mogu biti preusmerene i samim tim zloupotrebljene.
Brži proces – generiše se trenutno u aplikaciji i ne zavisi od dostupnosti mobilnog operatera.
Pouzdan – svaki kod važi samo 90 sekundi i koristi se samo jednom.

Tehnička podrška

Za sve dodatne informacije i pomoć oko podešavanja mBizKlik aplikacije, možete da kontaktirate Halcom tehničku podršku putem telefona 011/3032-432 ili preko imejla helpdesk@halcom.rs.