Kako bismo dodatno unapredili bezbednost svojih digitalnih servisa, a u skladu sa smernicama Narodne banke Srbije, obaveštavamo vas da menjamo način prijave i autorizacije plaćanja u NLB eBizKlik aplikaciji:
Navedene mOTP kod kodove moći ćete da generišete u NLB mBizKlik mobilnoj aplikaciji putem opcije mToken dostupne na stranici za prijavu u istoj.
Šta je potrebno?
Korisnička uputstva
Korisnička uputstva će vam pomoći da lakše savladate korake za samostalnu aktivaciju mobilne aplikacije kao i korake za korišćenje mToken usluge.
Aktivacijom NLB mBizKlik aplikacije, pored opcije generisanja mOTP kodova, imate iste pogodnosti kao i preko NLB eBizKlik-a uz dodatnu mogućnost instant plaćanja skeniranjem NBS IPS QR koda
Napomena
Do 15. decembra, biće vam dostupna tri načina za prijavu na NLB eBizKlik servis:
· Korisničko ime/Lozinka
· Korisničko ime/mOTP kod za prijavu (preduslov aktivan mBizKlik)
· Sertifikat/Lozinka
Opcije Korisničko ime/Lozinka za prijavu i SMS OTP za autorizaciju plaćanja, nakon 15. decembra više neće biti dostupni.
Preporučujemo da već sada proverite da li vam je NLB mBizKlik mobilna aplikacija aktivna i ukoliko nije, možete da je aktivirate putem NLB eBizKlik servisa.
Zašto mToken?
Tehnička podrška
Za sve dodatne informacije i pomoć oko podešavanja mBizKlik aplikacije, možete da kontaktirate Halcom tehničku podršku putem telefona 011/3032-432 ili preko imejla helpdesk@halcom.rs.