Skip to content

NLB BizKlik

Obavljate bankarske usluge online, sa bilo koje lokacije, uz NLB eBizKlik i NLB mBizKlik servise

Uvek

i svuda

product image
pictogram
Uštedite vreme i novac
pictogram
24/7 pristup svim računima
pictogram
Povoljne naknade i provizije za digitalne usluge
pictogram
Različita rešenja za različite potrebe
pictogram
Različita rešenja za plaćanja u domaćoj i stranoj valuti
pictogram
Upravljanje informacijama o računima

Upravljajte poslovanjem brže i lakše

Korisnici NLB eBizKlik i NLB mBizKlik servisa, mala i srednja preduzeća, preduzetnici, advokati, udruženja i sl, mogu bezbedno i jednostavno upravljati svojim računima i vršiti platne transakcije, štedeći vreme i novac za razvoj poslovanja.

Prednosti NLB eBizKlik servisa

Pregled stanja, prometa i plaćanje po dinarskim i deviznim računima (plaćanje prema inostranstvu)
Slanje zahteva za kupoprodaju deviza
Mogućnost kreiranja i slanja dinarskih i deviznih naloga sa valutom unapred
Prijem i pregled stanja, prometa i arhive za sve devizne transakcije
Pregled i preuzimanje izvoda
Komunikacioni centar – dvosmerna komunikacija sa Bankom

Prednosti NLB mBizKlik servisa

Pregled stanja, prometa i plaćanje po dinarskim računima
Slanje zahteva za kupoprodaju deviza
Mogućnost kreiranja i slanja dinarskih i deviznih naloga sa valutom unapred
Prijem i pregled stanja, prometa i arhive za sve devizne transakcije
Pregled i preuzimanje izvoda
Komunikacioni centar – dvosmerna komunikacija sa Bankom

Kako da postanete korisnik NLB eBizKlik servisa?

U najbližoj ekspozituri Banke popunite dokumentaciju i u roku od dva radna dana ćete dobiti sledeće pristupne parametre:

pictogram
Korisničko ime se šalje na prijavljenu e-mail adresu
pictogram
Lozinka za aktivaciju NLB eBizKlik šalje se SMS-om na prijavljeni broj mobilnog telefona (važi 3 dana)
pictogram
Nakon unosa korisničkog imena i lozinke za aktivaciju, kreirajte novu lozinku prema pravilima
pictogram
Aplikacija je tada spremna za korišćenje

Kako da postanete korisnik NLB mBizKlik servisa?

U najbližoj ekspozituri Banke popunite dokumentaciju i u roku od dva radna dana ćete dobiti sledeće pristupne parametre:

pictogram
Registracioni kod se šalje na prijavljenu imeil adresu
pictogram
Aktivacioni kod se šalje SMS-om na prijavljeni broj mobilnog telefona (važi 3 dana)
pictogram
Unesite kodove i kreirajte svoj PIN kod
pictogram
Aplikacija je tada spremna za korišćenje

Preduslov za korišćenje NLB mBizKlik servisa je aktivan NLB eBizKlik servis.

Prijava i autorizacija NLB eBizKlik servisa

Prijava se vrši korisničkim imenom i lozinkom. Plaćanje se potvrđuje jednokratnom lozinkom (SMS/OTP) poslatom na prijavljeni broj mobilnog telefona kao besplatna SMS poruka.

Prijava i autorizacija NLB mBizKlik servisa

Prijava i plaćanja u aplikaciji se vrši pomoću PIN koda koji se generiše prilikom registracije. Aplikacija NLB mBizKlik je dostupna za Android i iOS telefone a preduslov za aktiviranje NLB mBizKlik servisa je aktivan NLB eBizKlik web servis. Za aktivaciju mobilne aplikacije potrebno je da preuzmete aplikaciju NLB mBizKlik.

Dodavanje deviznog računa u NLB BizKlik

Da biste dodali devizni račun na postojeći NLB BizKlik profil, popunite NLB BizKlik pristupnicu i označite opciju „Platni promet sa inostranstvom“. Navedite lice ovlašćeno za rad po dinarskom računu i označite nivo ovlašćenja.

Popunjenu, potpisanu i pečatiranu pristupnicu predajte u najbližoj ekspozituri NLB Komercijalne banke. Nakon obrade, devizni račun će biti prikazan na početnoj strani NLB eBizKlik, dok će u NLB mBizKlik aplikaciji biti dostupan prevlačenjem ekrana ulevo.

Detaljno uputstvo za obavljanje platnog prometa sa inostranstvom možete pronaći na linku niže.

Dodatne informacije
pdf
238 KB
Pravila za korišćenje elektronkog i mobilnog bankarstva za pravna lica i preduzetnike od 01.05.2024
pdf
207 KB
Dokumetnacija NLB Bizklik pravna lica
pdf
200 KB
Dokumetnacija NLB Bizklik preduzetnici
pdf
171 KB
NLB Bizklik pristupnica
pdf
3 MB
NLB Bizklik korisničko uputstvo
pdf
2 MB
NLB Bizklik korisničko uputstvo - Platni promet sa inostranstvom
pdf
189 KB
Najčešća pitanja NLB eBizKlik

Napomena:

Telefon tehničke podrške Halcoma: 011 3032 432