Pređi na sadržaj

eFakture

eFakture su funkcionalnost u okviru NLB BizKlik mobilne i web aplikacije, koja omogućava automatsku razmenu elektronskih faktura putem integracije sa Sistemom Elektronskih Faktura (SEF) Ministarstva finansija Republike Srbije.
Direktna integracija sa SEF-om
Brzo kreiranje i slanje faktura
Automatsko preuzimanje faktura sa SEF-a
Evidencija plaćanja i statusa faktura
Slanje faktura putem emaila za neregistrovane korisnike
Upravljanje partnerima i adresarom

Ko može koristiti modul eFakture u okviru našeg BizKlik servisa ?

Svi subjekti koji su već prijavljeni na Sistem elektronskih faktura (SEF) Ministarstva fianasija.

Kako aktivirati eFakture?

Prijavite se u NLB BizKlik aplikaciju
Odaberite opciju "eFakture"
Unesite API ključ sa SEF portala
Potvrdite saglasnost sa korisničkim uputstvom

Koje su osnovne funkcionalnosti eFaktura?

Kreiranje i slanje faktura

Kreirajte fakturu direktno iz aplikacije
Dodajte stavke, priloge i povežite dokumente
Pošaljite fakturu na SEF ili putem emaila
Pratite status fakture kroz istoriju slanja

Prijem i plaćanje ulaznih faktura

Automatski prikaz faktura sa SEF-a
Iniciranje plaćanja direktno iz fakture
Evidencija realizovanih i planiranih plaćanja

Započnite sa digitalizacijom faktura već danas!

Prijavite se u NLB BizKlik i aktivirajte modul eFakture za jednostavno, brzo i bezbedno fakturisanje.

Dodatne informacije
pdf
2 MB
Uputstvo za korišćenje eFaktura u okviru NLB eBizKlik aplikacije

Često postavljana pitanja

-    Obavezu prijema i izdavanja eFaktura preko SEF-a ima svaki:

-    Subjekt javnog sektora i to 1) Entitet koji pripada sektoru države u smislu zakona kojim se uređuje budžetski sistem i 2) Javno preduzeće u smislu zakona kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, nezavisno od toga da li je u obuhvatu sektora države;

-    Subjekt privatnog sektora - obveznik poreza na dodatu vrednost, osim subjekta javnog sektora;

-    Poreski punomoćnik stranog lica

-    Dobrovoljni korisnici SEF: Svi subjekti koji nisu obavezni da koriste SEF po zakonu, ali se dobrovoljno opredele za korišćenje SEF. Ukoliko se odluče na korišćenje SEF, u obavezi su ga koristiti celu tekuću i narednu kalendarsku godinu. U toj situaciji se na njih sve obaveze primanja, slanja itd. primenjuju na isti način kao i na subjekte privatnog sektora.