Stranice NLB Komercijalne banke koriste kolačiće.
Prihvatanjem opcije „Slažem se sa svim kolačićima“ pomažete nam da vam obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
U slučaju da želite da sami podesite kolačiće, kliknite na „podešavanja“. Politiku privatnosti možete pročitati ovde.
Posebnu pažnju poklanjamo kvalitetnoj komunikaciji sa našim klijentima.
U svakom trenutku smo spremni da odgovorimo na vaša pitanja i ponudimo vam najbolja rešenja za sve vaše potrebe.
Mi smo tu za Vas! Kontaktirajte nas putem kanala komunikacije koji Vam najviše odgovara:
Govorni automat NLB Komercijalne banke Vam omogućava da samostalno, bez kontaktiranja operatera kontakt centra u svakom trenutku dobijete potrebne informacije:
Taster 1 – blokada kartica (posle radnog vremena pozivi se transferišu na Euronet)
Taster 2 – provera stanja po računima i limita po platnim karticama
Taster 3 – poslovi sa stanovništvom
Taster 4 – poslovi sa privredom, preduzetnicima i poljoprivrednicima
Taster 6 – aktuelna kursna lista
Navedeni podaci su zaštićeni. Da bi im se pristupilo neophodno je proći sigurnosnu proceduru koja podrazumeva prijavu na govornom automatu korišćenjem datuma rođenja i četvorocifrene lozinke - CC PIN-a. Upoznajte se sa načinom preuzimanja i korišćenjem CC PIN-a.
Želite direktan kontakt sa operaterom?
Kontakt centar operateri su vam na raspolaganju svakim radnim danom od 8 h do 20 h, a subotom od 9 h do 17 h.
* Za pozive iz inostranstva i iz Yettel i A1 mobilne mreže pozivi se tarifiraju po cenama koje su određene tarifnikom operatora Nacionalnih mobilnih mreža i Nacionalnih fiksnih mreža (international call).