Pređi na sadržaj

OBAVEŠTENJE O OBRADI PODATAKA O LIČNOSTI ZA KORISNIKE NLB SMART POS USLUGE

NLB Komercijalna banka AD Beograd (u daljem tekstu: Banka), koja ima svojstvo rukovaoca u smislu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (u daljem tekstu: ZZPL), prikuplja i obrađuje pojedine podatke o ličnosti korisnika usluge (u daljem tekstu: Lica na koje se podaci odnose), a radi ostvarivanja prava i ispunjenja obaveza po osnovu ugovornog odnosa koji se odnosi na prihvatanje platnih kartica putem NLB Smart POS aplikacije. U cilju transparentne obrade podataka o ličnosti, Banka ovim obaveštenjem pruža sve bitne informacije u vezi sa obradom podataka o ličnosti, zaštitom podataka o ličnosti i pravima lica koja se tiču obrade.

1. PODACI O BANCI KAO RUKOVAOCU I KONTAKT PODACI LICA ZA ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI

NLB Komercijalna banka AD Beograd

Bulevar Mihajla Pupina 165v

11000 Beograd

Matični broj: 07737068
www.nlbkb.rs

 

Banka je imenovala Lice za zaštitu podataka o ličnosti kojem se možete obratiti u vezi sa svim pitanjima koja se odnose na obradu podatka o ličnosti, kao i u vezi sa ostvarivanjem svojih prava propisanih ovim zakonom, na jedan od sledećih načina:

  • slanjem e-maila na adresu: dpo@nlbkb.rs;
  • slanjem pismena na adresu sedišta Banke: NLB Komercijalna banka AD Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 165v, 11000 Beograd - sa naznakom „za Lice za zaštitu podataka“;
  • predajom pismena u ekspoziturama Banke, sa naznakom „za Lice za zaštitu podataka“.

2. KATEGORIJE PODATAKA KOJI SE OBRAĐUJU

Rukovalac obrađuje sledeće podatke o ličnosti: broj mobilnog telefona i poslovna e-mail adresa.

 

(u daljem tekstu zajednički označeni kao: podaci o ličnosti).

 

Navedeni podaci su neophodan uslov za realizaciju Ugovora za prihvatanje platnih kartica putem NLB Smart POS aplikacije koji smo zaključili sa trgovcem kod kojeg ste zaposleni ili radite po drugom pravnom osnovu.

3. NAČIN OBRADE PODATAKA O LIČNOSTI

Banka podatke prikuplja direktno prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa.

 

Banka obrađuje podatke o ličnosti i elektronski.

4. PRAVNI OSNOV OBRADE PODATAKA

Pravni osnov obrade je zaključenje i izvršenje ugovora ili preduzimanje određenih radnji od strane Banke pre zaključenja ugovora

5. SVRHA OBRADE PODATAKA

Ovi podaci su nam potrebni za Vašu registraciju u aplikaciji i korišćenja aplikacije koja omogućava prihvatanje bezgotovinskog plaćanja kod trgovca kod kojeg ste zaposleni.

 

Osim u pomenute, Rukovalac podatke o ličnosti Lica na koje se podaci odnose ne koristi u druge svrhe.

6. RADNJE OBRADE PODATAKA

Rukovalac, u odnosu na podatke o ličnosti Lica na koje se podaci odnose vrši sledeće radnje obrade:

  • Prikupljanje
  • Evidentiranje
  • Upotreba
  • Pohranjivanje
  • Menjanje
  • Brisanje

7. PRISTUP PODACIMA O LIČNOSTI

Pristup podacima o ličnosti koje Banka obrađuje imaju:

  • zaposleni Banke
  • procesni centar banke Bankart d.o.o.
  • Payten d.o.o. Beograd
  • Narodna banka Srbije

8. PRENOS PODATAKA O LIČNOSTI U DRUGU DRŽAVU ILI MEĐUNARODNU ORGANIZACIJU

Podaci se prenose u Republiku Sloveniju.

9. BEZBEDNOST PODATAKA O LIČNOSTI

Banka ima definisano upravljanje bezbednošću informacija na visokom nivou, što podrazumeva implementaciju najsavremenijih tehničkih alata kao i poštovanje principa najbolje prakse definisane standardom ISO/IEC 27001. Takođe, Banka sve podatke o ličnosti tretira kao poslovnu i bankarsku tajnu, uz primenu svih raspoloživih tehničkih, kadrovskih i organizacionih mera zaštite

10. PERIOD ČUVANJA PODATAKA O LIČNOSTI

Podaci o ličnosti Lica na koje se podaci odnose se obrađuju tokom ugovornog odnosa i još godinu dana nakon brisanja aplikacije sa telefona, ili ako se aplikacija ne izbriše, godinu dana nakon poslednjeg korišćenja aplikacije.

11. PRAVA LICA NA KOJE SE ODNOSE PODACI

Lice na koje se podaci odnose može zahtevati od rukovaoca:

  • pružanje informacija da li rukovalac obrađuje njegove/njene podatke o ličnosti, kao i pristup tim podacima (pravo na pristup);
  • da se njegovi/njeni netačni podaci o ličnosti bez nepotrebnog odlaganja isprave. U zavisnosti od svrhe obrade, Lice na koje se podaci odnose ima pravo da svoje nepotpune podatke o ličnosti dopuni, što uključuje i davanje dodatne izjave (pravo na ispravku);
  • brisanje podataka o ličnosti (pravo na brisanje);
  • da podatke o ličnosti koje je prethodno dostavilo rukovaocu primi od njega u strukturisanom, uobičajeno korišćenom i elektronski čitljivom obliku (pravo na prenosivost podataka);
  • da uloži prigovor na obradu njegovih/njenih podataka o ličnosti, ako je svrha obrade podataka legitiman interes rukovaoca ili treće strane, ili izvršenje zadataka u javnom interesu ili radi izvršenja zakonom propisanih ovlašćenja rukovaoca, uključujući i profilisanje u oba slučaja (pravo na prigovor);
  • ako se primenjuje automatizovano donošenje odluke, da se obezbedi učešće fizičkog lica pod kontrolom rukovaoca u donošenju odluke, te pravo da izrazi svoj stav u vezi sa ovako donetom odlukom;
  • da uloži pritužbu u vezi sa obradom podataka o ličnosti Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti (u daljem tekstu: Poverenik), ako smatra da se obrada njegovih podataka o ličnosti sprovodi suprotno odredbama ZZPL ili drugih važećih propisa, te pravo na odgovarajuće pravno sredstvo u skladu sa ZZPL-om.

Kontakt podaci Poverenika:

Internet adresa: www.poverenik.rs

Adresa: Bulevar Kralja Aleksandra broj 15,11200 Beograd

Poštanski broj: 11200 E mail adresa: office@poverenik.rs

Telefon: +381113408900

Faks: +381113334397

 

Dodatne informacije o načinu ostvarivanja ovih prava Lice na koje se podaci odnose se mogu dobiti putem Opšteg obaveštenja o obradi podataka o ličnosti na internet prezentaciji rukovaoca (propisane su internim aktima rukovaoca, a sve informacije o načinu ostvarivanja prava se mogu dobiti putem internet prezentacije rukovaoca (www.nlbkb.rs).