Banka na klik od vas
Novim rešenjem elektronskog bankarstva za fizička lica NLB eKlik, klijentima su uz postojeće funkcionalnosti omogućene i brojne nove, a sve putem unapređene platforme i novog korisničkog iskustva. Sada kroz elektronsko bankarstvo uz već postojeće funkcionalnosti možete podneti zahtev za proizvod ili uslugu Banke ili direktno komunicirati sa zaposlenima Banke kroz NLB Online Ponuda, administrirati svoje kartice, na brz i jednostavan način.
Sve pogodnosti i prednosti novog rešenja NLB eKlik možete videti ovde. (DEMO) (korisničko ime: demo, lozinka: demo)
NLB eKlik servis predstavlja najbrži i najlakši način plaćanja i obavljanja drugih aktivnosti bez odlaska u Banku preko Interneta, 24h dnevno, 7 dana u nedelji,
NLB eKlik Vam omogućava:
Korisnici NLB eKlik aplikacije za fizička lica mogu koristiti različita sredstva autentifikacije koja u skladu sa bezbednosnom politikom korisniku daju različita ovlašćenja prilikom plaćanja. Korisnici se mogu prijaviti na aplikaciju - Korisničkim imenom i lozinkom Korisnici koji se prijavljuju na ovaj način mogu vršiti plaćanje na račune sa Liste predefinisanih računa ili račune koje korisnik prijavi popunjavanjem Zahteva za registraciju novih primaoca (ukoliko korisnik ima administriranu opciju SMS ili mToken jednokratnog kod-a uz dodatnu verifikaciju platnog naloga istim moguća su otvorena plaćanja ka bilo kom primaocu – detaljnije objašnjeno u nastavku teksta). - Verifikacija SMS jednokratnim kod-om i/ili mToken aplikacijom Pristupanjem servisu preko korisničkog imena i lozinke omogućeno je da svoj platni nalog dodatno se verifikuje korišćenjem jednokratnog koda koji dobijaju putem besplatnog SMS-a ili korišćenjem mTokena (na ovaj način mogu da se vrše plaćanja bez ograničenja, plaćanje koje se na ovaj način dodatno verifikovalo omogućava korisniku da primaoca plaćanja registruje i na taj način omogući plaćanja ka istom bez dodatne verifikacije – račun tog primaoca se dodaje na spisak predefinisanih računa) Sve detalje vezane za izgled same aplikacije i seta funkcionalnosti koje pruža možete videti klikom na DEMO NLB eKlik (korisnicko ime: demo, lozinka: demo)
Ukoliko ste korisnik naših Start, Aktiv, Klasik ili Premijum tekućih računa u našoj banci – ovu uslugu možete aktivirati lako i bez izlaska iz Vašeg doma. Kontaktirajte nas na brojeve telefona +381 11 20 18 600 ili 0700 800 900 ili 19939 a naši zaposleni će vam pomoći da aktivirate uslugu brzo i lako.
Ukoliko niste korisnik NLB KomBank Set-a tekućeg računa (Start, Klasik, Aktiv ili Premijum) potrebno je da odete do najbliže ekspoziture Banke i prijavite se za uslugu, nakon toga ćete na e-mail adresu i broj mobilnog telefona koji ste naveli u prijavi dobiti korisničko ime (na e-mail adresu) i aktivacioni kod (SMS porukom na prijavljeni broj telefona). Po dobijanju pristupnih parametara (korisničkog imena i aktivacionog koda) omogućeno Vam je da pristupite aplikaciji NLB eKlik i to preko sajta Banke (https://www.nlbkb.rs) - klikom na ikonicu ELEKTRONSKO BANKARSTVO/NLB eKlik.
Ukoliko Vam je potrebna podrška u ovoj fazi aktivacije usluge, naš call centar Vam je na raspolaganju na gore navedenim brojevima.