Platni račun sa osnovnim uslugama

Želite da vas kontaktiramo?

Saglasno Odluci Narodne banke Srbije o platnom računu sa osnovnim uslugama koja se primenjuje od 19.08.2022. godine, NLB Komercijalna banka od navedenog datuma klijentima nudi mogućnost otvaranja i vođenja platnog računa sa osnovnim uslugama.

Mesečna naknada za vođenje platnog računa sa osnovnim uslugama koji je imao promene u prethodna tri meseca iznosi 150,00 dinara.

Navedenom osnovnom naknadom obuhvaćeno je korišćenje sledećih servisa Banke:

  • otvaranje, vodjenje i gašenje dinarskog platnog računa
  • uplate gotovog novca na račun i podizanje gotovine na šalteru, bankomatima i drugim sličnim uređajima Banke
  • izvršavanje platnih transakcija direktnim zaduženjem, korišćenjem platne kartice, putem interneta, transferom odobrenja uključujući trajni nalog
  • neograničen broj transakcija putem QR koda na prodajnim mestima
  • uspostavljanje i korišćenje usluga mobilnog i elektronskog bankarstva
  • izdavanje i korišćenje debitne platne kartice
  • slanje besplatnih obaveštenja u vezi sa transakcijama (osim za notifikacije putem SMS poruke koje podležu naplati naknade u visini stvarnih troškova).

Klijent ima mogućnost da platni račun sa osnovnim uslugama nadogradi sledećim dodatnim uslugama*:

  • izdavanje i korišćenje kreditne kartice (mogućnost korišćenja ukoliko klijent ispunjava uslove odobrenja ovog kreditnog proizvoda)
  • dozvoljeno prekoračenje (mogućnost korišćenja ukoliko klijent ispunjava uslove odobrenja ovog kreditnog proizvoda)
  • izdavanje čekova (mogućnost korišćenja ukoliko klijent ispunjava uslove odobrenja ovog proizvoda)
  • otvaranje i vođenje deviznog platnog računa

* Ograničena je visina naknade za dodatnu uslugu na maksimalno 50% razlike između osnovnog i sledećeg paketa ako je u paketu usluga besplatna.

* U slučaju korišćenja više od jedne dodatne usluge visina naknade za održavanje računa ne može biti veća od 80% naknade paketa gde su ove usluge deo paketa.

Gašenje platnog računa sa osnovnim ili dodatnim uslugama je besplatno.

 

Jednostavna procedura uz minimalnu dokumentaciju

1. Za zaposlene
Potvrda poslodavca ili Ugovor o isplati zarada poslodavca sa Bankom i važeći identifikacioni dokument

PREUZMITE POTVRDU
PREUZMITE KYC Upitnik

2. Za lica koja ostvaruju prilive po nekom drugom osnovu (lične uplate I dr.)
Važeći identifikacioni dokument

PREUZMITE KYC Upitnik

3. Za uključivanje postojećeg tekućeg računa u Kombank Aktiv tekući račun
Važeći identifikacioni dokument

Opredelite se za paket račun po Vašoj meri
Popunite kontakt formu i očekujete poziv našeg agenta
Obavezno polje
Obavezno polje
Obavezno polje
+381
Obavezno polje
Upoznat/a sam sa Obaveštenjem o obradi podataka o ličnosti*

Garancija depozita

Banka učestvuje u sistemu obaveznog osiguranja depozita uspostavljenog u Republici Srbiji

 

aod_baner

Referentne vrednosti