Pređi na sadržaj

NLB Trader

Pouzdano i jednostavno trgovanje na domaćim i stranim berzama, uz podršku stručnjaka Banke
Jednostavnost upotrebe
Intuitivni interfejs za sve nivoe korisnika
Dostupno 24/7
Trgovanje u bilo koje vreme, sa bilo koje lokacije
Pristup tržištima
Trgovina na domaćim i stranim berzama
Brzo izvršavanje naloga
Efikasno reagovanje na tržišne promene
Stručna podrška
Stručnjaci NLB Komercijalne banke pružaju podršku
Povoljni uslovi
Konkurentni uslovi trgovanja za maksimalne prinose

Platforma za brzo i lako trgovanje

NLB Trader je moderna web aplikacija koju su kreirali stručnjaci NLB Komercijalne banke.

Omogućava korisnicima da brzo i lako ispostavljaju naloge za trgovanje, uz povoljne uslove. Aplikacija je dostupna 24/7, tokom cele godine i pruža pogodnosti trgovanja u bilo kom trenutku, sa bilo koje lokacije.

NLB Trader na domaćem tržištu

Pratite cene hartija na Beogradskoj berzi u realnom vremenu, pregledajte dubinu tržišta i kreirajte stop-limit naloge. Postavite alarme za cene i dobijajte obaveštenja putem SMS-a ili e-maila. Pratite obim trgovanja i trendove kretanja cena, kao i vrednost portfolija i ostvaren dobitak/gubitak. Nalozi su spremni za brzu realizaciju jednim klikom.

Interesuje me NLB Trader platforma

<p>NLB Trader</p>

NLB Trader

Aplikacija za trgovanje na berzama

<p>Želite da vas kontaktiramo?&nbsp;&nbsp;</p>

Želite da vas kontaktiramo?  

Popunite formu i kontaktiraćemo vas u najkraćem roku

<p>Pozovite nas</p>

Pozovite nas

Tu smo za sva vaša pitanja

Pozovite nas

Ukoliko vam je potrebna pomoć, pozovite nas na brojeve telefona: 011 333 9030, 011 333 9031, 011 333 9033 ili nam pišite na imejl adresu: brokeri@nlbkb.rs

Dodatne korisne informacije

pdf
417 KB
Spisak OE za HOV_u primeni od 18. decembra 2023
pdf
445 KB
Spisak stranih berzi
pdf
2 MB
Korisnicko uputstvo - NLB Trader
pdf
256 KB
Pravilnik o tarifama naknada Službe za BDP NLB KB u primeni od 25.12.2024
pdf
310 KB
13-Pr-11 Pravilnik Kategorizacija klijenata Službe za brokersko dilerske poslove NLB KB AD Beograd u primeni od 22.02.2024.
pdf
396 KB
13-Pr-07 Pravilnik Izvršavanje naloga klijenata Službe za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke ad Beograd u primeni od 22.02.2024.
pdf
647 KB
13-Pr-04 Pravila i procedure poslovanja službe za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke AD Beograd u primeni od 22.02.2024.
pdf
582 KB
Pravilnik Postupanje po prigovorima klijenata Odeljenja za brokerske depozitarne i kastodi poslove u primeni od 22.02.2024
pdf
294 KB
Pravilnik Sluzbe za BD poslove NLB KB AD Beograd o otkrivanju i sprecavanju zloupotreba na trzistu kapitala u primeni od 22.02.2024
pdf
348 KB
Pravilnik o upravljanju sukobom interesa u Sluzbi za brokersko dilerske poslove NLB Komercijalne banke AD Beograd u primeni od 22.02.2024
pdf
399 KB
Informacije za klijente Sluzbe za BDP NLB KB u primeni od 11.05.2023
pdf
452 KB
Korisničko uputstvo za prijem naloga telefonskim putem u primeni od 11.05.2023.
pdf
336 KB
Pravilnik o tarifama naknada Banke Službe za depozitarne i kastodi poslove NLBKB AD Beograd 15.10.2022.

NLB Trader - česta pitanja

Možete trgovati na Beogradskoj berzi svim listiranim hartijama od vrednosti – akcijama i obveznicama Omogućeno je trgovanje na najvećim svetskim berzama kao npr. NYSE, NASDAQ, Deutsche boerse, London Stock Exchange … (kompletna lista), akcijama i ETF-ovima

 Fizička lica mogu preko svih vrsta uređaja: PC (desktop, laptop), tablet i mobilni telefoni (Android i IOS operativni sistemi) Pravna lica sa PC-a (usled potrebe identifikacije zbog digitalnih sertifikata na karticama). Za pristup NLB Trader-u možete koristiti pretraživače nezavisno od platforme.

Račun finansijskih instrumenata (vlasnički račun za domaće hartije, kastodi račun za strane hartije), namenski novčani računi za trgovinu hov. Fizičkim licima je potreban i tekući račun sa aktiviranom uslugom web e-bank.

 Ne, moguće je trgovati akcijama i ETF-ovima

Ne, aplikacija je podešena da vrši kontrolu pokrivenosti naloga na računima u NLB Komercijalnoj banci AD Beograd, tako da bi morao prethodno da se izvrši prenos predmetnih akcija (promena depozitara)

U slučaju duže neaktivnosti, problemi prilikom pristupa aplikaciji mogu biti sledeći:

  • Lični digitalni sertifikat koji ste dobili na USB tokenu više nije u upotrebi Sertifikat se više ne koristi za autorizaciju i potrebno je da ga izbrišete iz browser-a ukoliko ste ga učitali. Obavezno obrišite cache memoriju i pokušajte ponovo da pokrenete aplikaciju.
  • Nemate aktiviran SMS OTP (One Time Password) servis putem kojeg dobijate kod za autorizaciju. Ovaj servis je sastavni deo usluge e-banke i najbolje je da se obratite šalteru ili Kontakt centru.
  • Promenili ste broj telefona ili ste ga preneli kod drugog operatera; obavezno prijavite promenu na šalteru.
  • Promenili ste broj telefona ili ste ga preneli kod drugog operatera; obavezno prijavite promenu na šalteru.
  • Tekući račun Vam je blokiran ili zatvoren zbog neaktivnosti i samim tim onemogućene funkcionalnosti e-banke (u sklopu koje je i SMS OTP servis), morate otići na šalter da biste aktivirali račun ili otvorili novi.

Najčešći uzroci problema prilikom pristupa aplikaciji su sledeći:

  • Grešite prilikom unosa korisničkog imena i/ili lozinke i tada dobijate poruku „Korisničko ime i lozinka se ne poklapaju“;
  • Posle unosa korisničkog imena i lozinke dobijate poruku „Greška prilikom generisanja jednokratne lozinke“ – nije Vam aktiviran web e-banking i SMS OTP servis ili ste blokirali SMS OTP servis, javite se šalteru ili Korisničkom servisu;
  • „Korisnički nalog je blokiran“ – pogrešno ste uneli lozinku 3 puta i blokirali korisnički nalog, javite se brokerima;
  • Prilikom unosa koda za autorizaciju (dobijenog SMS-om) koristite tipku „enter“.

Namenski račun za trgovanje u inostranstvu se može otvoriti u više valuta. Ukoliko nemate odgovarajuću valutu za trgovanje (npr. imate EUR, a želite da trgujete na nekoj od američkih berzi), izvršiće se konverzija raspoloživih sredstava na namenskom računu prema važećim kursevima. Preporuka je svakako da obezbedite pokriće u odgovarajućoj valuti. 

U slučajevima da se prilikom pristupa aplikaciji ne prevuku svi Vaši podaci iz baze podataka, pa se iz tih razloga ne vide raspoloživa novčana sredstva i/ili hartije, preporučuje se izlazak iz NLB Trader-a, zatvaranje pretraživača i ponovni pristup aplikaciji. Preporučljivo je i periodično brisanje cache memorije iz pretraživača.

 

U slučaju da ni posle toga ne vidite sredstva ili hartije, kontaktirajte brokere

Proverite podešavanja pretraživača i/ili antivirusnog programa na Vašem računaru, da li blokiraju Pop-up sa porukama koje ukazuju na neki nedostatak koji ne dozvoljava kreiranje naloga

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.