SMS servis

SMS servis
Check 24/7 informacija o stanju na vašim računima
Check Bezbedno
Check Bez odlaska u banku

Opšti uslovi

SMS servis je namenjen svim klijentima Banke, fizičkim i pravnim licima. Za korišćenje servisa potrebno je:

  • posedovati mobilni telefon u mreži Yettel, MTS, A1 ili Globatel (060, 061, 062, 063, 064, 065, 066 ili 069)
  • prijaviti se za korišćenje servisa u ekspozituri Banke popunjavanjem Pristupnice.

SMS broj

SMS poruke se šalju na broj 5622, nezavisno od mreže mobilnog operatera.

SMS servis Komercijalne banke fizičkim licima omogućava:

  • Informacije o tekućem računu (trenutno stanje, datum i iznos poslednje promene, iznos i rok važenja dozvoljenog prekoračenja)
  • Informacije o dinarskoj štednji (trenutno stanje i rok oročenja)
  • Informacije o deviznoj štednji (trenutno stanje za prve četiri valute sa najvećim stanjem i rok oročenja)
  • Informacije o kreditnim i charge platnim karticama (datum važenja, limit, raspoloživo stanje)
  • Automatsko obaveštavanje o prilivu na tekući račun kao i račune dinarske i devizne štednje (iznos priliva, datum i vreme)
  • Automatsko obaveštavanje o odlivu sa tekućeg računa kao i računa dinarske i devizne štednje (iznos isplate, datum i vreme)
  • Automatsko obaveštavanje o autorizaciji platne kartice (vrsta i skraćeni broj kartice, datum, vreme, iznos i mesto autorizacije)
  • Automatsko obaveštavanje o realizaciji čeka
  • Automatsko obaveštavanje o odbijenom nalogu puštenom putem NLB eKlik/NLB mKlik aplikacije
  • Automatsko obaveštavanje o isteku važnosti i ukidanju dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu
  • Automatsko obaveštavanje o preuzimanju reizdatih platnih kartica
  • Automatsko obaveštavanje o dospeću oročenja po dinarskoj i deviznoj štednji
  • Automatsko obaveštavanje o saldu kredita na dan


Detaljnije informacije se nalaze u Uputstvu za korišćenje SMS servisa