NLB mKlik
Nova verzija NLB mKlik aplikacije donosi osvežen prikaz strana, koji zajedno sa pojednostavljenom navigacijom pružaju kvalitetnije korisničko iskustvo.
Ukoliko promenite telefon, zaboravite ili blokirate PIN, NLB mKlik aplikaciju možete ponovo aktivirati pozivanjem Kontakt centra na broj +381(0)11 20 18 600
NLB mKlik je servis koji omogućava da preko mobilnog uređaja na veoma brz, jednostavan i siguran način obavljate sve finansijske transakcije bilo gde i bilo kada. Usluga je dostupna 24 sata, sedam dana u nedelji, a sve što Vam je potrebno je da imate mobilni telefon (Android ili iOS operativni sistem) i internet konekciju.
Sve vrste bezgotovinskih transakcija (uz plaćanje unapred), snimanje šablona za plaćanje za česta plaćanja, interni prenosi po svim računima, pregled i filtriranje svih izvršenih plaćanja
Bez dolaska u banku promenite PIN na kartici, sami izvršite blokadu kartice ili slanje odabranog izvoda na vašu email adresu
Podnesite online zahtev za keš kredit, dozvoljeno prekoračenje, izdavanje kartice sa odloženim plaćanjem ili otvaranje trajnog naloga
Podižite novac na bankomatima bez upotrebe platne kartice!
Koristite uslugu „Prenesi“ i umesto broja tekućeg računa, dovoljan je broj telefona onoga kome želite da uplatite novac
Plaćajte račune skeniranjem QR koda
Generišite QR kod i plaćajte na prodajnim mestima širom zemlje
U cilju boljeg korisničkog iskustva kao i lakše i bolje komunikacije, obaveštenja koja budete primali od NLB Komercijalne banke će postepeno biti prebačena sa SMS poruka na PUSH notifikacije putem nove verzije NLB mKlik aplikacije.
Ova funkcionalnost će uskoro biti dostupna korisnicima Android i iOS mobilnih telefona, a nešto kasnije i korisnicima Huawei mobilnih telefona.
Ažuriranjem na poslednju verziju NLB mKlik aplikacije, kao i prihvatanjem dozvole za prijem PUSH notifikacija (Androida uređaja na ekranu za logovanje u aplikaciju a kod iOS uređaja na ekranu gde se bira jezik koji se koristi u aplikaciji – ili u podešavanjima telefona) sva obaveštenja poput uplate i isplate sa vaših računa, izvršenih plaćanja karticom i ostalih tipova poruka će biti dostavljena kao PUSH poruke, koje će Vam biti i kasnije dostupne u pregledu poruka u inboxu u okviru same aplikacije. Dozvoli za prijem PUSH poruka uvek možete pristupiti iz podešavanja Vašeg telefona. Ukoliko u podešavanjima Vašeg telefona niste aktivirali automatsko ažuriranje aplikacija, potrebno je da u zavisnosti od uređaja koji koristite, putem linkova u dno ove stranice pristupite Google Play Store, Apple Store ili Huawei HarmonyOS i samostalno izvršite ažuiriranja klikom na dugme „Ažuriraj“.
NLB mKlik je servis koji omogućava da preko mobilnog uređaja na veoma brz, jednostavan i siguran način obavljate sve finansijske transakcije bilo gde i bilo kada. Usluga je dostupna 24 sata, sedam dana u nedelji, a sve što Vam je potrebno je da imate mobilni telefon (Android ili iOS operativni sistem) i internet konekciju. Naša mobilna bankarska aplikacija pruža dodatni sloj sigurnosti kroz integrirane mehanizme zaštite i osiguranje koje štiti vaše finansijske podatke tokom svake transakcije. Digitalne funkcionalnosti mobilne bankarske platforme omogućavaju vam da obavljate veliki broj bankarskih aktivnosti online, brzo i jednostavno. Direktna integracija sa bankovnim računom omogućava trenutni pristup saldu.
NLB mKlik aplikacija poseduje sve neophodne osnovne funkcionalnosti:
Za pristup NLB mKlik aplikaciji neophodan je mPin koji je poznat samo Vama. Prilikom procesa inicijalne aktivacije NLB mKlik aplikacije Vi sami kreirate mPin. Dodatna sigurnost postignuta je i funkcionalnošću koja nakon tri uzastopna unosa pogrešnog mPin-a automatski blokira korišćenje NLB mKlik aplikacije.
Preuzimanjem NLB mKlik aplikacije instalira se privatni ključ koji je zaštićen mPin-om. Privatni ključ se koristi za kriptovanje podataka koji se razmenjuju sa Bankom i garantuje potpunu sigurnost upotrebe i prenosa podataka Internetom.
Podaci iz aplikacije o svim računima i transakcijama čuvaju se u privremenoj memoriji telefona za vreme korišćenja aplikacije. Nakon izlaska iz aplikacije podaci se brišu.
Nakon tri minuta nekorišćenja NLB mKlik aplikacija se automatski gasi.
Aplikacija je zaštićena od kopiranja na druge telefone.
Korisničko uputstvo – NLB mKlik
Korisničko uputstvo – NLB eKlik/mToken
Troškovi koji se mogu obračunati prilikom korišćenja mKlik aplikacije su u skladu sa uslovima korišćenja koje imate ugovorene sa NLB Komercijalnom bankom.
Usluga koja omogućava brz, bezbedan i inovativan način za prenos novca na drugi tekući račun za koji vam je potreban samo broj mobilnog telefona primaoca.
Prenesite novac u nekoliko koraka:Maksimalni limit za pojedinačno Prenesi plaćanje je 300.000 RSD, a naknada je definisana u skladu sa tarifnikom Banke.
Kako se možete registrovati?Registracijom za uslugu ćete biti u prilici da, pored plaćanja drugim licima, i sami primate novac na definisani tekući račun.
Da biste izvršili registraciju:
Nakon ove poruke registracija za uslugu Prenesi u sistemu instant plaćanja Narodne banke je kompletirana.
Uputstvo – klikni za višeIPS QR –Ovaj vid plaćanja može se koristiti za plaćanje mesečnih računa očitavanjem QR koda sa štampanog računa pružaoca usluga, ili na prodajnim mestima trgovaca koji učestvuju u ovom sistemu plaćanja. Takva trgovačka mesta imaju jasnu oznaku prihvatanja ovog platnog instrumenta:
DEEP LINK - plaćanje na sajtovima, koji su omogućili uslugu, mobilnim telefonom kojim se pristupa sajtu tako što će korisnik odmah biti prebačen u NLB mKlik aplikaciju kako bi izvršio plaćanje.
Plaćanjem na ovaj način sredstva su nakon nekoliko sekundi prebačena sa računa platioca na račun primaoca.
Molimo vas popunite kontakt formu
NLB eKlik aplikacija nudi obavljanje bankarskih poslova kroz interfejs koji je prilagođen za upotrebu na personalnim računarima. Kroz elektronsko bankarstvo uz već postojeće funkcionalnosti možete podneti zahtev za proizvod ili uslugu Banke, direktno komunicirati sa zaposlenima Banke kroz opciju NLB Online Ponuda ili administrirati svoje kartice, na brz i jednostavan način.