NLB mKlik je servis koji omogućava da preko mobilnog uređaja na veoma brz, jednostavan i siguran način obavljate sve finansijske transakcije bilo gde i bilo kada. Usluga je dostupna 24 sata, sedam dana u nedelji, a sve što Vam je potrebno je da imate mobilni telefon (Android ili iOS operativni sistem) i internet konekciju.
NLB mKlik aplikacija poseduje sve neophodne osnovne funkcionalnosti:
Korisnicima su pored osnovnih, omogućene i unapređene funkcionalnosti NLB mKlik servisa kao što su:
Prednosti i pogodnosti korišćenja usluge PRENESI:
omogućava svim korisnicima NLB mKlik instant transfer novca, iz bilo kog dela zemlje ili sveta gde postoji internet konekcija, sa mesta koje Vama najviše odgovara;
Plaćanje mesečnih računa nikada nije bilo jednostavnije. Kada dobijete mesečni račun sa odštampanim IPS QR kodom dovoljno je da ga očitate svojom mKlik aplikacijom na sledeći način.Klikom na IPS Skeniraj na pre-login stranici aplikacije pokrećete kameru i skenirate IPS QR kod , Verifikujete PIN-om, otiskom prsta(Touch ID) ili prepoznavanjem lica(Face ID) , proverite i eventualno izmenite unete podatke i još jednom verifikujete, nakon čega je plaćanje izvršeno.
Kada na kasi odaberete opciju plaćanja „IPS QR kodom“ trgovac će generisati IPS QR kod na terminalu ili ekranu kase. Vi ćete pokrenuti IPS Skeniraj opciju sa pre-login ekrana Vaše mKlik aplikacije, skenirati IPS QR kod potvrditi unosom PIN-a,otiskom prsta(Touch ID) ili prepoznavanjem lica(Face ID) I plaćanje je završeno.
Kada plaćate kod trgovca koji prihvata IPS Pokaži metodu, Vi kao klijent Banke na prodajnom mestu generišete IPS QR kod u svojoj mKlik aplikaciji klikom na IPS Pokaži opciju. Nakon unosa PIN-a,otiska prsta(Touch ID) ili prepoznavanjem lica(Face ID) na ekranu telefona se generiše QR kod koji trgovac očitava svojim skenerom i plaćanje je izvršeno.
Plaćanjem na ovaj način sredstva su nakon nekoliko sekundi prebačena sa računa platioca na račun primaoca.
Za detaljnije informacije konsultujte naše Korisničko uputstvo
Administracija platnih kartica - upravljanje platnim karticama bez potrebe za dolaskom u ekspozituru Banke (izbor korišćenja same kartice (POS, ATM ili internet) , promena novog PIN-a za platnu karticu, blokada kartice)
NLB mKlik aplikaciju možete aktivirati prijavljivanjem na šalteru Banke ili sami - ako ste korisnik naše NLB eKlik aplikacije, tako što ćete se kroz opciju Podešavanje/NLB mKlik prijaviti (poslati aktivacione kodove) za NLB mKlik aplikaciju bez dolaka u banku (detalji dostupni na strani 41 uputstva).
Aktivacija ovog servisa je jednostavna i brza. Sve što je potrebno je da pratite ove instrukcije:
Troškovi koji se mogu obračunati prilikom korišćenja mKlik aplikacije su u skladu sa uslovima korišćenja koje imate ugovorene sa NLB Komercijalnom bankom.
Za pristup NLB mKlik aplikaciji neophodan je mPin koji je poznat samo Vama. Prilikom procesa inicijalne aktivacije NLB mKlik aplikacije Vi sami kreirate mPin. Dodatna sigurnost postignuta je i funkcionalnošću koja nakon tri uzastopna unosa pogrešnog mPin-a automatski blokira korišćenje NLB mKlik aplikacije.
Preuzimanjem NLB mKlik aplikacije instalira se privatni ključ koji je zaštićen mPin-om. Privatni ključ se koristi za kriptovanje podataka koji se razmenjuju sa Bankom i garantuje potpunu sigurnost upotrebe i prenosa podataka Internetom.
Podaci iz aplikacije o svim računima i transakcijama čuvaju se u privremenoj memoriji telefona za vreme korišćenja aplikacije. Nakon izlaska iz aplikacije podaci se brišu.
Nakon tri minuta nekorišćenja NLB mKlik aplikacija se automatski gasi.
Aplikacija je zaštićena od kopiranja na druge telefone.