Opšti uslovi
SMS servis je namenjen svim klijentima Banke, fizičkim i pravnim licima. Za korišćenje servisa potrebno je:
- posedovati mobilni telefon u mreži Yettel, MTS, A1 ili Globatel (060, 061, 062, 063, 064, 065, 066 ili 069)
- prijaviti se za korišćenje servisa u ekspozituri Banke popunjavanjem Pristupnice.
SMS broj
SMS poruke se šalju na broj 5622, nezavisno od mreže mobilnog operatera.
SMS servis Komercijalne banke fizičkim licima omogućava:
- Informacije o tekućem računu (trenutno stanje, datum i iznos poslednje promene, iznos i rok važenja dozvoljenog prekoračenja)
- Informacije o dinarskoj štednji (trenutno stanje i rok oročenja)
- Informacije o deviznoj štednji (trenutno stanje za prve četiri valute sa najvećim stanjem i rok oročenja)
- Informacije o kreditnim i charge platnim karticama (datum važenja, limit, raspoloživo stanje)
- Automatsko obaveštavanje o prilivu na tekući račun kao i račune dinarske i devizne štednje (iznos priliva, datum i vreme)
- Automatsko obaveštavanje o odlivu sa tekućeg računa kao i računa dinarske i devizne štednje (iznos isplate, datum i vreme)
- Automatsko obaveštavanje o autorizaciji platne kartice (vrsta i skraćeni broj kartice, datum, vreme, iznos i mesto autorizacije)
- Automatsko obaveštavanje o realizaciji čeka
- Automatsko obaveštavanje o odbijenom nalogu puštenom putem NLB eKlik/NLB mKlik aplikacije
- Automatsko obaveštavanje o isteku važnosti i ukidanju dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu
- Automatsko obaveštavanje o preuzimanju reizdatih platnih kartica
- Automatsko obaveštavanje o dospeću oročenja po dinarskoj i deviznoj štednji
- Automatsko obaveštavanje o saldu kredita na dan
Detaljnije informacije se nalaze u Uputstvu za korišćenje SMS servisa