Pređi na sadržaj

Šta preduzeti u slučaju gubitka mobilnog uređaja?

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centra na broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

 

Blokada tokena na tom uređaju, ne utiče na rad digitalizovanih kartica na drugim uređajima, kao ni rad fizičke kartice.

Povezana pitanja

Ako niste sami dodali karticu u Apple Pay, blokirajte je u NLB Pay aplikaciji, NLB Kliku ili pozovite 011 20 18 600. Ako ste sami dodali karticu u Apple Pay, ne morate ništa da radite nakon što dobijete bezbednosnu SMS poruku.

Pročitajte više

Možete lako da dodate karticu u Apple Pay preko NLB Pay aplikacije, klikom na dugme „Dodaj u Apple novčanik“. U ovom slučaju, ne morate ponovo da unosite podatke o vlasniku kartice i kartici, ali ćete morati da potvrdite uslove za korišćenje usluga mobilnog novčanika.

Pročitajte više

Potrebno je proveriti da li je na telefonu podešena opcija automatskog zaključavanja telefona.

Pročitajte više