Pređi na sadržaj

Zašto ne mogu da izvršim dodavanje kartice?

Potrebno je proveriti da li je na telefonu podešena opcija automatskog zaključavanja telefona.

 

Ova opcija mora biti aktivirana jer predstavlja dodatni vid zaštite i uslov je dodavanje kartice u NLB Pay aplikaciju.

U slučaju problema prilikom registracije i aktivacije usluge, korisnici se mogu obratiti Kontakt centru banke na broj telefona +381 11 20 18 600

Povezana pitanja

Ako niste sami dodali karticu u Apple Pay, blokirajte je u NLB Pay aplikaciji, NLB Kliku ili pozovite 011 20 18 600. Ako ste sami dodali karticu u Apple Pay, ne morate ništa da radite nakon što dobijete bezbednosnu SMS poruku.

Pročitajte više

Možete lako da dodate karticu u Apple Pay preko NLB Pay aplikacije, klikom na dugme „Dodaj u Apple novčanik“. U ovom slučaju, ne morate ponovo da unosite podatke o vlasniku kartice i kartici, ali ćete morati da potvrdite uslove za korišćenje usluga mobilnog novčanika.

Pročitajte više

Korisnik obaveštava banku pozivanjem Kontakt centra na broj telefona +381 11 20 18 600, i u tom slučaju banka blokira digitalizovane kartice na tom uređaju.

Pročitajte više