Pređi na sadržaj

Šta ako bankomat proguta karticu?

Znate onaj bezbrižni trenutak kad rešite da nedeljno jutro iskoristite za šetnju po pijaci – ali prvo samo da svratite do bankomata… koji vam zauzvrat zadrži platnu karticu?

 

Ostati iznenada bez kartice i bez keša sigurno nije prijatan osećaj.

 

Ali uz NLB Komercijalnu banku, rešenje je nadohvat ruke.

 

Da li bankomati stvarno ,,gutaju kartice’’, šta podstiče njihov apetit i kako ponovo da dođete do svoje – saznajte u nastavku.

 

šta ako bankomat proguta karticu

Kada bankomat ,,proguta’’ karticu vikendom

Nelagodnosti često ne biraju ni mesto ni vreme – Marfijev zakon bi se tu složio sa nama.

 

Kada sistem bankomata posumnja da je u pitanju neka nepravilnost, on će je zadržati iz predostrožnosti.

 

To može da uključuje situacije poput:

  • Triput pogrešno unet PIN kod
  • Kartica koja je istekla
  • Oštećena ili nevažeća kartica
  • Kartica koja nije preuzeta iz uređaja na vreme

 

Ukoliko se desi da vaša kartica bude zadržana na bankomatu NLB Komercijalne banke, obavezno odmah pozovite naš kontakt centar na broj +381 11 20 18 600.

 

Naši operateri su vam na raspolaganju svakim radnim danom i subotom od 9 do 17 časova, dok je 24/7 dostupan naš govorni automat koji sadrži veliki broj informacija.  

Bankomat druge banke je ,,progutao’’ karticu?

Ukoliko se desi da vašu karticu zadrži bankomat druge banke, potrebno je da odmah kontaktirate njihov kontakt centar, ali i da se obratite nama kako bismo zajednički došli do što efikasnijeg rešenja. 

Prednost zadržavanja kartice u bankomatu jeste i činjenica da će on pričuvati vašu karticu u situaciji da se desi da je zaboravite ili ukoliko je ne preuzmete na vreme tokom isplate gotovine. 

 

Zahvaljujući ovoj funkcionalnosti možete da budete sigurni za je vaša kartica u bezbednim rukama, a svoju karticu uvek možete povratiti pozivom na naš kontakt centar.

Kada zaboravite karticu u bankomatu

Prednost zadržavanja kartice u bankomatu jeste i činjenica da će on pričuvati vašu karticu u situaciji da se desi da je zaboravite ili ukoliko je ne preuzmete na vreme tokom isplate gotovine. 

 

Zahvaljujući ovoj funkcionalnosti možete da budete sigurni za je vaša kartica u bezbednim rukama, a svoju karticu uvek možete povratiti pozivom na naš kontakt centar.

Kako odblokirati karticu za bakomat?

Ukoliko se desi da je kartica za bankomat u vašim rukama – ali blokirana, postoji način i da je brzo odblokirate, pozivom na broj kontakt centra NLB Komercijalne banke.

Privremeno blokirana kartica NLB Komercijalne banke

Ukoliko je kartica NLB Komercijalne banke koju koristite za bankomat blokirana bilo vašom voljom i slučajno unetim pogrešnim PIN kodom, pozovite naš kontakt centar, gde će vas naši operateri sprovesti kroz proces deblokade.

Često postavljena pitanja

Povezani članci

Novac na svoj račun preko bankomata možete da uplaćujete ako ste vlasnik računa koji poseduje NLB platnu karticu, najčešće debitnu, koja je povezana sa tim računom.

Pročitajte više

Korišćenje bankomata postalo je neizostavan deo naše svakodnevice. Bez obzira da li vam je potreban keš za planirane troškove tokom nedelje ili za hitne situacije, važno je da budete informisani o tome koliko novca možete podići, kakva su ograničenja i da li postoje dodatne provizije, posebno ukoliko koristite bankomat druge banke.

Pročitajte više